sábado, 7 de diciembre de 2019, 05:08

As matriculacións de vehículos caen un 17,6% en Galicia en abril, fronte ao incremento da media

|

No title

Pechan en positivo no conxunto estatal grazas ás alquiladoras, após sete meses de caídas

As matriculacións de turismos e todoterreos situáronse en 3.144 unidades en abril en Galicia, o que supón un descenso do 17,6% en relación co mesmo período do ano anterior, segundo os datos das asociacións de fabricantes (Anfac), concesionarios (Faconauto) e vendedores (Ganvam).

Por provincias, baixaron en todas: un 21,22% na Coruña, até 1.251; un 17,81% en Lugo, até 443; un 16,99% en Ourense, até 386 e un 13,4% en Pontevedra, até 1.064.

No conxunto estatal, matriculáronse 119.417 unidades durante o pasado mes de abril, o que supón unha subida do 2,6% en comparación co mesmo mes do ano anterior e representa o primeiro crecemento despois de sete meses continuados de caídas de vendas.

As entregas de automóbiles no mercado español en abril estiveron impulsadas, principalmente, pola canle de alquiladores, que logrou contrarrestar a caída do 17,3% (45.053 unidades) contabilizada nas entregas a particulares.

No catro primeiros meses do ano actual, o mercado automobilístico español rexistrou un volume de 436.328 unidades, un 4,5% de redución se se compara co primeiro cuadrimestre do exercicio pasado e continúa coa senda negativa que se prolonga desde a entrada en vigor, o pasado 1 de setembro, do ciclo de homologación WLTP.

Ante estos datos, a directora de Comunicación de Anfac, Noemi Navas, afirmou que as cifras do primeiro cuadrimestre apuntan a unha tendencia "á baixa", que prevé que se manteña no conxunto do exercicio e destacou a "prolongada e pronunciada" caída experimentada na canle de particulares.

Pola súa banda, o director de Comunicación de Faconauto, Raúl Morais, asegurou que nin o bo comportamento das compras de empresas e alquiladores puido "maquillar" un mal mes para os concesionarios, "que viven con preocupación un exercicio que está a ser peor do esperado".

"Observamos unha dobre lectura no mercado: por unha banda, o total de matriculacións de turismos e todoterreos na suma de todas as canles por fin recupérase polo empuxe da canle de empresas e alquilador, que experimentaron un notable crecemento no cuarto mes do ano actual. No entanto, continúa sendo preocupante o comportamento das vendas na canle de particulares", advertiu o director de Comunicación de Ganvam, Alberto Tapia.

CANLES
Os clientes particulares adquiriron 45.503 vehículos no cuarto mes do ano, o que supón unha forte caída do 17,3% en comparación co mesmo mes de 2018, á vez que no acumulado do ano até o mes pasado a cifra foi de 190.552 unidades, un 11% de caída.

Pola súa banda, as empresas pecharon abril con 36.421 turismos e todoterreos adquiridos, un 13,3% máis, e con 138.707 unidades no que vai de ano, un 3,8% máis, mentres que a canle de alquiladores disparou un 27,1% as súas compras mensuais, até 37.943 unidades, pero recortounas un 1,6% cuadrimestral, até 107.069 unidades.

Por segmentos de mercado, os únicos que creceron en abril foron o de compactos (+1,9%), o de todocaminos pequenos (+29%), o de todocaminos medios (+14,3%), o grandes (+13,8%) e o de todocaminos premium (+3,3%), mentres que no que vai de ano os que melloraron foron os deportivos (+1,3%), os todocaminos pequenos (+17,2%), os medios (+9,5%) e os grandes (+4,6%).

O DIÉSEL SEGUE Á BAIXA
En canto ao tipo de motorización coa que contaban os automóbiles vendidos en España en abril, o 63,1% deles era de gasolina, fronte ao 27,3% dos diésel e o 9,6% de modelos que incorporan tanto motores eléctricos puros, híbridos, híbridos enchufables, de hidróxeno ou de gas.

Entre xaneiro e abril deste exercicio, as entregas de modelos de gasolina coparon o 61,8% do mercado, en comparación co 28,1% de diésel e o 10,1% que correspondeu a automóbiles de enerxías alternativas.